tisdag 14 januari 2014

Tisdag!

Vilken tråkigt tisdag, vädermässigt i alla fall. Igår kväll blev jag så glad när jag såg att det började snöa och att det lade sig. Men när jag vaknade imorse blev man ju nästan deppad. I stort sett all snön borta (det lilla som kom) och plusgrader. Nåja, det är inte mycket vi kan göra åt det.
När jag var ute med Zeth på morgonrundan klädde jag på mig full mundering för jag inbillade mig att det skulle vara kallt, men tji fick jag. Jag var så varm när jag kom tillbaka så jag trodde jag skulle svimma. Hihi så fel man kan ha. Nåja, det var i vilket fall som en skön runda.

Idag härjar smärtan i min kropp och det är inte kul alls. Men det är som det är så jag får väl ta det lugnt.
Jag har några "måsten" idag så det får göras och resten av tiden vila..


Ha det gott
Lene









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar