onsdag 22 januari 2014

Tänk om!

Tänk om världen varit platt? Tänk om det varit fred på jorden? Tänk om det varit varmt?
Tänk om jag inte haft ont?
Ja, många tänk om.. Som min mamma alltid säger; hade inte om funnits hade jag varit miljonär. Så är det nog.
Idag känner jag mig allmänt nere. Det känns inte kul alls. Förlåt om jag är tråkig och gnällig men det är så jag känner mig idag.
Igår fick jag ett preliminärt besked som gjorde mig arg och ledsen och det gnager i mig just nu. Jag ska bara behandla det färdigt i huvudet och sinnet, sedan ska jag explodera och försöka rätta till det. Om det går..
Jag hade tänkt träna nu på morgonen men det blir inget med det eftersom jag har ont i halsen. Jag vill definitivt inte förvärra det genom att gå på och träna (inte så länge jag känner av det onda i halsen) och sedan blir det än värre så det dröjer hur länge som helst innan jag kan träna. Då kommer jag bli ganska dålig i kroppen och det vill jag inte. Så jag får snällt vänta. Jag väntar i alla fall till i eftermiddag och ser hur det känns då. Kanske (men bara kanske) att jag tar en liten runda dit och trampar på crosstrainern innan jag hämtar El från skolan. Annars får jag gå en lång runda. Vi får se..

Just nu sitter jag och skriver och njuter av första koppen kaffe.
Zeth har fått sin morgonrunda. BRRRRR vad det var kylslaget ute. Nu ligger det på +-0 och det blåser fortfarande. Men det är skönt att komma ut. Vi får ju klä på oss ordentligt så går det. Min buff är så långt upp i ansiktet det går och mössan är så långt ner över huvuduet/pannan som det bara går. hihi


Ha det gott
Lene





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar