tisdag 21 januari 2014

Oj vad det blåser!

Jisses, man håller ju nästan på att blåsa bort känns det som. Och denna blåst har ju varit på besök ett tag nu, så jag undrar hur länge det ska hålla på?! Jaja uppfriskande är det i alla fall.
Mörkret ligger fortfarande runt oss på morgonen. Inte så värst länge till..
Idag skulle jag egentligen till sjukgymnasten på smärtteamet men jag får nog hoppa över det för jag känner mig inte helt kry. Skulle egentligen också tränat efter mötet men jag hoppar det också som det ser ut nu. Det får bli en dag i vilans tecken tror jag. Om inte ska jag ta det lugnt.
Jag går nog ut någon runda och "slåss" med blåsten. Zeth kommer säkert att vilja följa med och naturligtvis får han det. Kanske, kanske att det blir någon lätt hemmaträning. Jag har inte bestämt mig än. Vem vet, jag kanske är så busig så jag ändå kör in och tränar. Tror dock inte det, jag tränade trots allt igår. Nåja, vi får se.

J jobbar över ikväll  och kommer inte hem förrän efter 20.00, så det blir bara El och jag till middagen. Lax kommer det att serveras. Vi har fisk en gång i veckan och det blir oftast lax för det är så himlans gott. Plus att lax är bra att äta. Mycket gottigheter i den firren kan jag tala om.


Ha det gott
Lene






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar