fredag 31 januari 2014

Fredag!

Fredag morgon, Zeth har fått sin morgonrunda  och jag njuter av mitt kaffe.
Igår kväll när jag gick nattrundan med Zeth tyckte jag att det var så skönt ute. Det blåste i stort sett ingenting. Men nu när jag var ute med honom så blåste det igen. Sören också, jag trodde att det hade slutat med det här evinnerliga blåsandet, men icke! Nåja, det är som det är.

I eftermiddag åker El till sin syster och jag ska köra henne till tåget. Därefter handla lite. Och det enda jag ska göra innan dess är byta lakan i sängarna och lite hemmaträning. Tyvärr blir det endast hemmaträning denna veckan men det får vara så, det är inte mycket att göra något åt. Träning blir det i alla fall :-)

Eftersom El är iväg så är det bara J och jag hemma ikväll. Det blir tacos, som vanligt höll jag på att säga, men det är en typisk fredagsrätt för oss. Det är nog inte bara vi som brukar äta det på fredagskvällar gissar jag. Det är mumsigt, men El brukar tröttna på det framåt våren. Konstigt! Jag förstår inte det..hihi


Ha det gott
Lene




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar