fredag 17 januari 2014

Fredag!

Fredag morgon..snö på marken och det blåser som bara den.. och jag vaknar med ont i halsen..
Inte kul alls. Jag som ska träna idag. Jag får vänta lite med det och se om halsen "rättar till sig". Annars får jag nog lugna mig tror jag. Nåja, jag har tränat två dagar denna veckan och det blir även hemmaträning på söndag så det reder sig nog ändå.

Det enda jag annars har bestämt idag är att jag ska handla mat till middagen ikväll och det blir tacos! Det är ju fredag och då har vi tacos här hemma. Gott!
Vädermässigt är det inte läge att gå långa promenader så det blir nog bara normallånga promenader med Zeth. Jag vet inte men jag tycker det blåser lite mycket för långpromenad. Ja, jag vet alla väder är härliga och det håller jag med om, men det är inte sagt för det att jag är ute hur länge som helst. Ut går jag var så säker, dock inte länge, länge.


Ha det gott
Lene










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar