söndag 19 januari 2014

Blåsig söndag!

Godmorgon söndag!
Idag skulle jag egentligen ha hemmaträning men jag kommer helt frankt skippa det p.g.a att jag har ont i halsen och börjar bli lite snuvig (mycket troligt förkylning på gång). Plus att min kropp inte är som den ska idag. Det blev mycket sitta igår.
En mycket, mycket trevlig kväll bjöds det på och vi kom inte i säng förrän vid 02-tiden inatt. Så är det när man har trevligt, man glömmer tiden.

En dag i vilans tecken planerar jag om för. J ska på planering med scoutledarna så eftermiddagen är det bara El och jag hemma och jag kommer att ligga raklång på soffan någon timme eller så för att titta på skidskytte.
Just nu sitter jag och njuter av en kopp morgonkaffe som J fixat åt mig.

När vi var på middagen igår fick vi en väldigt god förrätt med rösti och ovanpå en klick creme fraiche, hackad rödlök och röd stenbitsrom. Det var en kombo som hette duga. SUPERGOTT!!
Chiliconcarne med ris, sallad och bröd. Till efterrätt fick vi en underbar cheesecake. Den var jag absolut tvungen att ta två gånger av. Jag älskar cheesecake.
Här hemma blir det tacopaj till middag. En rätt vi första gången åt hos svärmor och den var så god så jag var tvungen att få receptet. Ska försöka ordna receptet till dig senare.
Bild på cheesecaken från igår kan jag dock ordna direkt :-)


Ha det gott
Lene







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar