lördag 18 januari 2014

Är det bra?!

Nej det känns inte som så bra. Jag vaknade med världens huvudvärk. Migränaktig och det går ner i nacken och skuldrorna. Usch, pi och tvi.
Efter en tradig natt med att El först väckte mig i min djupa sömn när hon kom hem inatt, till att J väckte mig några timmar senare när han var uppe och drack för han kunde inte somna (han vaknade också när El kom hem). Därefter somnade jag om, men vaknade som sagt med en enorm huvudvärk.
Jag tänkte att jag går upp och tar Zeth på en runda så kanske det hjälper. Vilket det tyvärr inte gjorde.
Vad mötte mig när jag kom ut? JO..snö naturligtvis (gör absolut ingenting) och blåst!! Det blåser en hel del i dessa trakterna kan jag tala om. Och vad händer då när temperaturen ligger på 0,7 plusgrader? JO...det känns som -10! Nja, kanske lite överdrivet, men det känns som flera minusgrader i alla fall.
Nåja jag klagar inte tro inte det för det var, blåsten till trots skönt att komma ut.

Nu sitter jag med en kopp kaffe och ska försöka kurera mitt stackars huvud så vi kan gå hem till kompisar ikväll. För det vill jag!

Jag önskar dig en riktigt fin och mysig lördag.


Ha det gott
Lene







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar