fredag 10 januari 2014

Ändrade planer!

Det var beckmörkt när jag var ute med Zeth. Kolsvart. Men det är klart, klockan var ju inte så mycket, precis innan 7. En härlig runda även om det blåser så man får hålla i hatten.

Först hade jag planerat att träna efter jag varit hos sjukgymnasten  på smärtteamet, men det blev lite ändring på den planen. Då tänkte jag att jag skulle träna direkt på morgonen men det blir ändring på det också. Huvudvärken och smärtan sätter stopp för det.
Det är i och för sig lugnt för min del för jag kör nog till gymmet ändå imorgon. Det blir lite sittande imorgon så jag gör nog rätt i att träna då istället.
På söndag blir det hemmaträning då min kära granne Maria ska fota mig när jag tränar. Hihi det ska bli så spännande.


Ha det gott
Lene





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar