torsdag 16 januari 2014

1 år!

Jag säger stort GRATTIS till min blogg idag, för nu har jag skrivit i bloggen 1 år.

Det har varit ett härligt bloggår och jag har fått fantastiska bloggvänner. Att andra gillar att läsa det jag skriver är underbart tycker jag och jag tackar dig och alla andra från djupet av mitt hjärta att du/ni vill läsa.

Det blev en lite blåsig runda med Zeth och något från ovan singlar ner. Nej inte singlar ner, lite mer och snabbar än singlar ner gör det nog allt. Jag tror det kallas snö! Jag vet dock inte riktigt hur jag ska definiera snön för det är inte mjuka, stora flingor. Snarare små, hårdare flingor. Om man då tänker blåst på det så är det inte helt skönt. Men...det snöar!!

Jag har haft en liten tanke om att jag ska till gymmet och trampa en stund på crosstrainern, men jag har inte riktigt bestämt mig än. Jag känner lite att kroppen ändå kanske behöver vila idag också. Ååååhh denna beslutsångest. Nåja dagen har bara precis börjat. Jag kan köra iväg senare om det vill sig att jag ska träna. Blir det inte av idag så blir det av imorgon! Det kanske blir en längre runda med Zeth senare istället. Hmm i detta vädret? Japp som jag sagt innan han behöver komma ut ändå. Det finns ju inget dåligt väder, bara dåliga kläder. Heter det inte så?!


Ha det gott
Lene







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar