fredag 6 december 2013

Sven och fredag!

Jisses koss vad det stormar! Men strunt i det, det är ju fredag!! Härligt!
Vinden viner och tjuter utanför huset och det hörs som om allting ska rasa. Det var väldigt vindigt att gå ut med Zeth.
Egentligen skulle jag köra lite ärenden idag, men Sven är så störig så jag tror jag väntar lite.
Ett av ärendena var att jag skulle inom affären och handla till middag imorgon, men det kan jag lika bra göra imorgon efter jag tränat så det får bli så faktiskt.
Jag håller mig nog inomhus en stund till. Och då har jag helt plötsligt inget bestämt! Jaja, jag slappar lite hihi.

Em (min äldsta dotter) har varit i Stockholm två dagar för utbildning på ett nytt jobb. Hon skulle åka tåg hem igår kväll, men hon kom aldrig iväg. Tåget blev inställt, så hon fick snällt boka in sig på hotell och sova i Stockholm en natt till. Jag hoppas hon kommer hem idag.

Vet du.. det är 18 dagar till jul!! Ååhhh vad jag längtar.
Snön ska ju komma i eftermiddag och vi kan hoppas att den lägger sig och håller fram till jul. Det brukar inte vara så, första snön brukar bara ligga någon dag, sedan försvinna. Vi får se..

Ha det gott
Lene




(sorry, något suddig bild)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar