lördag 14 december 2013

Så grått!

Sicken grå dag. Grått, grått, grått. Men det ska ju till sådant väder också, eller hur?!
Och denna gråa dag fyller en av mina äldsta vänner år! Så jag säger Grattis Carina!
Smärtan i kroppen är hög, men det är som det är så det är lika bra att vara glad ändå. Jag börjar undra hur jag ska få ner detta skovet men det ordnar sig till slut.
Jag trodde det skulle kännas bättre efter en skön runda med Zeth, men icke. Nåja..
Idag är vilodag..på alla sätt möjliga. Jag ska inte göra så mycket mer än sätta upp julsaker. Förmodligen kommer granen också att komma på plats. Jag vill ha den  uppe till fredag nästa vecka när svärmor och svägerskan kommer. Men det blir inte jag som plockar in alla lådor..hehe. Det får J och El göra!
Jag tror faktiskt att vi kommer att titta på en film i eftermiddag. Det är ju "sådant" väder.
En riktig mys/slappedag alltså!   ;-)


Ha det gott
Lene






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar