måndag 2 december 2013

Julmånad!

JAAAA!!
Julmånaden är igång! Min favoritmånad (och det är inte enbart för att jag fyller år i denna månad), eller den är en av absoluta favoriten.
-2,1 grader när jag var ute med Zeth för en stund sedan. Solen skiner så mycket den kan. Helt underbart!
Ont som jag har idag, så glider smilet uppåt när det är så härligt ute. Kallt, klart, vackert, soligt, frostigt..HÄRLIGT!
Idag är en total vilodag för mig. På sin höjd att jag går en lång runda med Zeth, men inget annat.
Jag måste bli av med denna dippen nu så jag kan jobba. Nu vill jag komma igång igen. Men å andra sidan gör jag så gott jag kan för att komma igång. Jag vilar och jag tränar..allt enligt doktorns order.
Det blir bättre, det vet jag. Dock inte så fort som jag hade önskat, men man kan inte få allt här i världen.

Just nu intar jag mitt goda morgonkaffe och sitter och funderar på vad vi ska äta i veckan. Vi missade helt att göra matlista igår, så det får vi väl göra idag kan jag tänka.

Ha det gott
Lene




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar