torsdag 5 december 2013

Julklappshandlardag!

Idag är det torsdag och inatt är det sagt att "Sven" ska komma. Han ska huffa och puffa på oss allihopa.
Imorgon eftermiddag ska snön komma. Blötsnö, ca 3-5 cm. Ojojoj..hoppas alla är förberedda. Men så är det ju aldrig. Alla blir alltid så överraskade.
I vilket fall som är det tänkt att jag ska inom jobb imorgon. Vi får se, jag kanske inte kommer in ens?!
När jag var ute med Zeth nyss, så stod jag och beundrade en otroligt vacker rosa/blå morgonhimmel.

Än så länge är det bara torsdag och mamma och jag ska ha vår årliga "julklappshandlardag". Det är dagen då vi handlar alla julklappar. Det är en av de mysigaste dagarna på året. Det är bara mamma och jag.
Vi strosar, handlar, fikar..såååå mysigt.

Efter att läkaren tryckt på en hel del ställen över kroppen, så har jag riktigt ont på en del av dessa ställen idag. Det är tydligen punkter dom trycker på som dom kallar fibromyalgipunkter. Och oj vad ont det gjorde när hon tryckte. Hon sade själv att hon inte tryckte hårt, men det kändes som hon tog i för kung och fosterland.
Så det får nog bli lite extra fikapauser idag tror jag hehe. Vi kommer att få en helmysig dag, mamma och jag.
Jag hoppas att du också får en mysig dag i detta blåsväder som är just nu.


Ha det gott
Lene







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar