söndag 29 december 2013

Idag blir det av!

Jajamensan, idag blir det av!  Ett besök på stan. Vi satte t.o.m klockan så vi inte skulle sova för länge. Nu ska vi bara ha upp El vilket inte är det lättaste. 
Igår kväll lade El mobil av. Den slutade helt enkelt fungera. Den bara dog. Så nu måste hon skaffa en ny. Typiskt men det är så det är med tekniken. 
Egentligen skulle jag träna idag men jag tränade igår så idag blir vilodag. Jag försöker få en vilodag emellan så det inte blir för intensivt. Då får jag mer ont och det behöver jag inte. Jag har ännu inte planerat nästa veckas träning men det blir måndag eller tisdag. 

Igår kväll gick julspecialen av "Downton Abbey". Nu får man vänta till nästa år innan det sänds igen. Tittar du något på den serien? Jag fullkomligt älskar den!

Ha det gott
Lene





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar