tisdag 3 december 2013

Grått?!

Så kanske man kan uttrycka det. Det är lite grått idag. Solen är väldigt frånvarande just nu. Kanske, förhoppningsvis att den kikar fram lite senare, men som det ser ut nu så tvivlar jag starkt på det. Men det är skönt ute.

Igår fick jag gått en lång runda med Zeth och El. Väl hemkommen gjorde jag lite hemmaträning. Ja, jag vet, jag sa att det skulle bli en vilodag, men så blev det inte.
Men idag blir det så. Ikväll ska jag äta middag med gamla vänner. Carina har bott i Australien i 20 år och kommit hem nu och Marie är en vän till först och främst Carina, men när vi var mindre (läs mellan/högstadiet) så umgicks vi stora gäng i byn där jag bodde och då var Marie också med. Det ska bli superkul att träffa dom båda två. Carina har jag ju träffat sedan hon kom hem, men Marie har jag inte träffat sedan jag gick i högstadiet. Och det är länge sedan hihi.
Så dagen kommer att gå åt till att vila kroppen. Träning på gym blir det imorgon har jag bestämt.

När jag var i affären i grannbyn såg jag att dom har satt upp grantomten och bocken mm, där de brukar stå. Jag tycker dom är så tuffa, så jag ville visa dig dom också. Nu fattas bara snön för att bilden ska bli "perfekt".


Ha det gott
Lene






1 kommentar:

  1. Vad trevligt med sådana juldekorationer i byn. Då blir man glad när man går förbi.
    Kram Eva

    SvaraRadera