onsdag 4 december 2013

Grått, grått, grått!

Kan man beskriva vädret på annat sätt än grått, grått, grått?
Nej, idag kan man nog inte det. Grått, tråkigt, mörkt, regnigt, blåsigt. Jaja det är som det är.
Jag hörde igår att det ska komma in en ny storm. Bevare mig väl..

Egentligen skulle jag till smärtteamet idag, men jag var tvungen att boka om det, eftersom jag fick en akuttid hos läkaren vid samma tid. Så det blir att gå till doktorn istället.  Efter läkarbesöket ska jag iväg och träna tänkte jag.
En mycket trevlig kväll upplevde jag igår. Det var superkul att träffa Marie, som jag inte träffat på över 30 år. Carina har jag ju träffat sedan hon kom från Australien. Men det var riktigt kul att sitta i lugn och ro, äta gott, dricka gott och bara uppdatera oss på våra liv.
Tyvärr känns det rejält i ryggen och nacken att jag satt en hel del igår kväll. Därav att jag måste iväg och träna idag. Ska bli så skönt.


Ha det gott
Lene





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar