fredag 13 december 2013

Glad Lucia!

Lusse Lelle..Lusse Lelle.. elva nätter före jul! Fredagen den 13 och ovanpå allt Luciadagen!!
Brukar du se fredagen den 13 som otursdag? Låter du bli att gå under stegar denna dagen?
Jag har nog ingen speciell tanke i det ämnet faktiskt. Jag tar dagen som den kommer. Så även denna dag.

El är bättre från maginfluensan nu så hon är på  praktiken idag (hon praktiserar på ett dagis i byn). Jag önskar nästan jag kunde följa med henne och se dessa söta små barn gå Lucia. Underbart att se.
Men jag fick nöja mig med att sätta på tvn och hoppas det kommer något där (inget än..).
Det blev tidig uppgång ur sängen denna morgon. Jag gick ut med Zeth vid 7.05 när El gick till praktiken,
så nu är det gjort.
J ligger och sussar sött än så länge. Och nej, jag ska inte gå lucia för honom om den tanken föresvävade dig.
Men det hade kanske varit lite kul hihi.

Jag har bestämt mig för att träna idag. Yeeeaaahh! Idag blir det av! Ett relativt lätt träningspass kommer det att bli, men träna ska jag.
Ikväll ska vi till kompisar så jag tror jag passar på att handla en blomma medan jag ändå är iväg.


Ha det gott
Lene





Glad Lucia




En regnig och ruggig Lucia morgon

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar