måndag 16 december 2013

Bättre!

God förmiddag världen!
Idag mår jag lite bättre. Illamåendet jag hade hela dagen igår är i stort sett borta. Jag hoppas det förblir så. Om man ser hur El hade det när hon var sjuk, så mådde hon illa första dagen, andra dagen började hon kräkas men det hoppas jag att det inte blir så för mig. Däremot har jag enormt ont i kroppen från skuldrorna och hela vägen nedåt, plus jag har fortfarande huvudvärk. Men det blir väl bättre. Fibromyalgin försvinner ju inte bara för att jag får maginfluensa, så det förstår man ju att jag har ont i kroppen ändå. Jaja, det är så det är. Trött är jag i alla fall, jag sov ända till strax efter 10 idag. Upp och gå ut med Zeth, vilket var riktigt skönt. Det blåser en del, men det var så skönt att komma ut efter att ha legat hela dagen igår.

Tyvärr blev det ingen julfika hos min syster igår, men jag pratade med henne och dom ska komma hem på middag senare i veckan så vi kan byta julklappar och prata lite.

Idag ska jag inte göra ett enda dugg, bara ta det lugnt. Jag känner att jag behöver det.


Ha det gott
Lene









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar