lördag 7 december 2013

Bättre sent än aldrig!

Idag kommer mitt inlägg lite sent, men som dom säger; Bättre sent än aldrig!
Min förmiddag har varit fullspikad, inte stressig, men fullspikad. I morse körde jag J och övriga scoutledare i hans grupp till tåget. De skulle på äventyr över sundet, med andra ord ta tåget till Köpenhamn.
När jag lämnat av dem körde jag raka vägen till gymmet. En stunds härlig träning. Göttgött!
Jag tycker jag ser lite förändring på min kropp nu. Jag tränar ju inte hårt och inte med tyngder men det börjar nog visa sig ändå tycker jag. Glädje!!
När jag nästan tränat klart, hörde El av sig och frågade om jag kunde hämta henne. Hon var ute på klubb igår och har sovit över hos en kompis. Sagt och gjort, mamma hämtar. När jag lämnat av henne hemma, körde jag direkt och handlade inför kvällen. För ikväll kommer bästa Eva och Rickard och deras två söner.
Det tog lite tid, men nu har jag landat hemma och sitter med goda köpebullar (tyvärr) och en kopp kaffe. Det tycker jag att jag har gjort mig förtjänt av.
När jag ätit ska jag ut en runda med Zeth för han har inte varit ute sedan i morse. I och för sig släppte jag ut honom i trädgården direkt jag kom hem, så han klarar sig ändå, men han vill ju ha lite motion han också. Och visst ska han få det!

Och snön har kommit!!
Imorse när vi vaknade var det vitt, vitt, vitt. Underbart! Tycker du inte det?!
Det lyser upp så härligt och jag blir så glad. Det är mindre kul att köra men allt kan ju inte vara tjoho. Allra helst när man ska köra in till stan hemifrån. Vägen går upp och ner och i svackorna ligger åkern bredvid vägen högre upp och då "fyker" snön jättemycket, så det blir typ vallar på vägen och många gånger ser man nästan ingenting. Men så är det att bo på landet. And I love it!


Ha det gott
Lene




Hej du vinterland!

Looking good! hehe

Nu är jag här!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar