torsdag 12 december 2013

Ändring i schemat!

TRÄNING! 
Så stod det på min agenda idag. Men jag är lite osäker faktiskt. Jag har riktigt ont idag och som det ser ut nu, så kommer jag inte att träna. Inte än i alla fall. Kanske senare i så fall. Jag tränade både måndag och tisdag, vilket är ovanligt. Jag brukar inte träna på gym två dagar i sträck. Gym ena dagen och i så fall  hemmaträning andra dagen, sen kan jag träna gym igen. Men dessa två dagar var det så lätt träning så jag tänkte att det var nog lugnt. Det var kanske inte det, eftersom smärtan är så pass hög idag? Nåja, då vet jag det om inte annat. Därmed inte sagt att det inte blir någon träning, jag låter det vara öppet. "The day has just begun"

Om lite drygt en vecka ska vi ha svärmor, hennes mamma och svägerskan med familj här hemma på lite god mat och byte av julklappar. Det ska bli supertrevligt. Så det blir för mig att göra lite köttbullar, rödbetssallad m.m. Men först måste jag ju inhandla till detta lilla event. Kanske, eventuellt att det blir idag.

J är fortfarande hemma och kommer vara så imorgon också. Han har åkt på en riktig ordentlig dunderförkylning. Men det är ju i och för sig bättre han är det nu än att det kommer till jul. Eller hur?!

Våra grannar har satt ut underbart söt tomtemor och tomtefar på bänken de har under fönstret på framsidan. Jag var bara tvungen att fota och visa dig (tyvärr lite suddig bild).

Ha det gott
Lene









Grannens tomtefamilj

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar