söndag 24 november 2013

Vilken söndag!

Vilket väder! Vilken söndag! Underbar!
För idag kommer min älskling hem! Yeeeaahhh!! Senare i eftermiddag kommer J hem från scoutlägret och det ska bli så mysigt.
Kan man säga det på något annat sätt?! Vilket väder! Solen skiner så mycket den kan, men det blåser kalla vindar. Det blåser rätt rejält faktiskt. Men det gör inget. Det är superskönt att gå ute. Rundan med Zeth var uppfriskande och skön.

Den här förbenade huvudvärken vill bara inte ge med sig. Nu har jag haft huvudvärk i 6 dagar och det räcker. Jag går med vetekudde för att få lite värme på, men det hjälper inte. Det hjälper inte att vila, det hjälper inte att ta tabletter. Go away!!!  Nåja, den försvinner nog så småningom.

Plocka undan lite, bädda rent och försöka komma på veckans utmaning vänner emellan som är "fika".
Ja..jo, det är ju inte egentligen inte så svårt (inte för mig som är fikafantast haha) och jag vet nog redan hur jag ska lägga upp det. Nu ska jag bara komma ihåg det också hihi. Mitt minne är inte riktigt vad det har varit.

Ha det gott
Lene


En solig, blåsig förmiddag i november 2013

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar