måndag 11 november 2013

Träning idag!

Efter all god mat i helgen (inte smalmat precis när det gäller gås, eller hur?!) så står det träning på schemat idag. Inte bara för all god mat utan även för att min stackars kropp verkligen behöver det. Jag har duktigt ont i ryggen, hela kroppen nu och jag måste träna.
Jag ska till smärtteamet tidigt i eftermiddag och tänkte köra och träna efter det. Det blir nog jättebra tror jag.
Jag ska köra igenom hela kroppen men i ett lätt tempo tänkte jag.
Igår hade J nog lite överflödig energi. Han började fixa till en spegel som vi sagt vi ska piffa till lite.
Det kommer att bli superfint. Vi ska tapetsera den med en tapet vi har i hallen (denna spegel hänger i hallen). Idag är den naturfärgad. Inte lackad, betsad eller något, så vi tänkte vi skulle piffa till den med lite tapet hihi. Det kommer bli superfint. You'll see.
Visar en bild på hur det ser ut nu, på baksidan i och för sig, men den "torkar",  (dock bara en kant gjord, tre kvar) och sen tar jag en bild på när den är upphängd och färdig så får du se hur det blir.

Ha det gott
Lene




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar