onsdag 27 november 2013

Strange!

Ja, så kan man också uttrycka det. Strange...konstigt..
Vädret alltså. Det är konstigt väder. Igår kväll när El och jag var ute med Zeth på nattrundan var det minusgrader. Jätteskönt väder, stilla i vinden men kallt. Frost på rutor och t.o.m på marken.
Och nu på morgonen när man kommer ut så blåser det lite, har regnat sedan länge verkar det som, småregnar under tiden jag går ute och det är flera plusgrader (5 för att vara exakt). Zeth var ju lagom glad när vi kom in. Blöt i pälsen..bläää.
Men det är svenskt vinterväder and I love it! Alla väder är bra väder enligt mig.

Ett par dagar framöver jobbar J lite udda tider mot vad han brukar. Han jobbar 14-22 så vi får hela förmiddagen tillsammans. Vilken lyx. Jag tror jag ska överraska honom och köpa hem ett gott bröd när jag varit och lämnat bilen. Den ska in och bli servad idag och få lite "vinterfötter" på sig. Det behövs nog snart tror jag.

Ha det gott
Lene






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar