fredag 29 november 2013

Orken tryter!

Inatt har jag sovit helt ok. Jag har sovit största delen av natten. Jag har fått nya tabletter som jag ska ta till natten så jag sover bättre. Däremot vaknade jag med huvudvärk, vilket jag inte tyckte var så kul.
Planen var att jag skulle köra några ärenden under dagen.
Jag måste bl.a försöka hitta nya stjärnor (själva stjärnan, inte sladden och kontakten) till adventsstakarna. När jag var och handlade igår, hittade jag inga. Så det var tänkt att göras idag. Men jag får se hur jag gör. Huvudvärken måste bli bättre först. Inget kul alls, men vad gör man?
Kämpar vidare är vad man gör. Det känns som jag bara vill ge upp just nu, men det vet jag också om att jag inte kommer att göra. Jag är en kämpe och kommer att kämpa in i det sista. Det vet jag om.
Vila står på schemat nu på förmiddagen i alla fall. Det har jag bestämt mig för.
Eventuellt att jag går en längre runda med Zeth senare. Så får jag se om jag tar mig in till stan och letar adventsstjärnor. Det kan jag ju alltid göra imorgon annars.

Jag började morgonen med att köra J till jobb. Han ska på julfest med jobbet ikväll och då bör han nog inte köra hem. Det blir nog att jag kör in och hämtar honom senare ikväll.

Jag trodde ju att det skulle bli riktigt fint väder idag. Om man såg hur himlen såg ut imorse bådade det gott. Men solen vågade sig inte fram verkar det som. Himlen är tjock av moln. Idag blåser det dock inte så mycket, vilket är skönt. Bådar gott för den där rundan i eftermiddag tror jag :-).


Ha det gott
Lene





1 kommentar:

  1. Ja nog är du en kämpe! Vilken härlig himmel du har fotograferat:)
    Kram Maria

    SvaraRadera