måndag 18 november 2013

Önskelista!

Snart fyller jag år och snart är det jul. Vad är det då dags för? JO, önskelista!!
Min önskelista är inte så lång. Det allra första jag önskar mig är att bli av med min smärta, men det tror jag inte någon kan köpa till mig så jag får nog fortsätta hoppas på att det ska försvinna.
Det andra är ett presentkort på Addnature. Ja, jag vet jag är jättetråkig, men dom har så bra saker där. Träningskläder, underkläder, ryggsäckar...you name it.
Jag önskar mig en sak till förresten..det är nog något många önskar sig..Drömvinsten! Hihi..men det får man nog fortsätta önska sig tror jag.

Vila står det på mitt schema idag (också!). Jag har duktigt ont i kroppen så det får bli vila. Med liten stil står det: vid bra väder, stavgång. Det är ju inget dåligt väder, men jag känner att jag inte ska ut och gå än. Förra veckan fick jag bara tränat på gymmet en gång, men det blev hemmaträning vid fyra olika tillfällen. Rätt bra tycker jag.
I vilket fall som blir det först och främst dricka mitt kaffe.

Igår när jag gick och lade mig var det 1,3 plusgrader. Det kryper nedåt på termometern. Brrr. Men det var superskönt lite tidigare på kvällen när jag var ute med Zeth. Kallt och klart. Härligt!
Jag önskar dig en fin och härlig början på veckan.

Ha det gott
Lene




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar