onsdag 20 november 2013

Nytt stuk!

Som du kanske ser så har min lilla blogg fått ett lite nytt stuk. Det är min underbara, fantastiska granne Maria som hjälpt mig med detta. Tack än en gång Maria! Du är bäst!
Jag är supernöjd, men vi ska fila lite till på den, så det kommer mera..

Idag skulle jag egentligen till smärtteamet, men jag har fått omboka det pga att jag har huvudvärken från helvetet. Jag tror inte ens jag kan köra in till stan. Egentligen skulle jag träna efter jag varit där, men det får nog i så fall bli lite hemmaträning idag. Jag hoppas jag får en tid hos sjukgymnasten imorgon och då tränar jag efter det. Jag hatar när det blir så här. Men det är som det är.
Jag brukar alltid få lite mer ont när jag varit hos sjukgymnasten så jag vill inte utsätta min kropp för mer än vad den redan utstår. Det får bli imorgon i sådana fall.
Vem vet, det kanske blir en rask promenad och sedan lite träning här hemma senare i eftermiddag. Just nu är det vila som gäller, så jag kan bli av med huvudvärken. Nåja, nog gnällt. Sorry..

Morgonpromenad med Zeth blev det i vilket fall som. Härligt, höstigt väder. Men rätt kallt ändå faktiskt. Jag tror nog att kylan kommer när som helst. Tror du jag har rätt?

Ha det gott
Lene



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar