måndag 25 november 2013

Ny vecka!

Vilken start på veckan!
Helt underbart väder. Kallt (-2,6 grader kl 7 imorse), det blåser en hel del, men solen skiner. Och som den skiner! Kan man bli annat än glad? Tror inte det.

Läkarbesök idag och egentligen skulle jag klippa mig, men jag får ringa och prata med frissan för jag är osäker på om jag hinner in till den tid vi sagt. Vi får se vad hon säger. Annars får jag ändra tiden. Läkarbesöket är viktigare.

Just nu är det inmundigande av kaffe och frukost. Sen duscha.
Jag ska hämta upp El från skolan för hon ska också till läkaren idag, sen kör vi nog och handlar lite mat. Det behövs verkligen. Det ekar i kylen.
Därefter ser jag om jag hinner med lite hemmaträning. Träning på gymmet blir det imorgon, så det gör jag inte idag. Eller kanske en promenad i det fina vädret. Vi får se..

Ha det gott
Lene




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar