lördag 23 november 2013

Latelördag!

Japp, det stämmer. Idag är det latelördag för mig. Jag har bestämt mig för att jag ska göra så lite som möjligt. Det är minsann jobbigt det med! Hihi
Njae, jag talar nog lite osanning nu, för jag ska förmodligen baka kanelbullar. Jag har nästan bestämt mig för det. Vi får se om det blir av. Mums till kaffet ikväll ju..

Kvällen igår hos Ingrid och Julia var supertrevlig. Riktigt god mat (hemmalagad thai) och gott vitt vin. Supernice sällskap. Kan det bli bättre?
Jag fick även träffa Julias söta lilla vovve amstaffvalpen Lazy. Hon är supergo.






Ikväll är det bara El och jag till middagen och jag tror vi ska grilla (i ugnen) karré, med pommes och bea. Det blir gott.
Ååhh vad jag känner latmasken i ryggraden idag..faktiskt helt ok.
Jag önskar dig en riktigt mysig lördag. Ta vara på dig och de dina.

Ha det gott
Lene






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar