söndag 3 november 2013

Gråa fortsätter!

Ja det gråa mulna, regnvädret fortsätter. Men det är väl inte så konstigt när vi är inne i november?! Vi väntar ju bara på snön. 
Jag och J ska snart köra iväg och hämta en soffa som skänkes bort. Den är till min vän Carina som flyttat tillbaka till Sverige efter att ha bott utomlands (bl.a i Australien) i över 20 år ja nog närmare 30 år skulle jag tro. Hon börjar om från början och behöver lite hjälp med diverse saker bl.a då möbler. Så det är dagens "arbete".  Jag kan informera att jag dock inte ska bära något. Tror inte jag klarar det. 

Ha det gott
Lene



2 kommentarer:

  1. Nej inte snö! Fast jag gillar ju inte det grå heller. Kan vi kanske hoppa direkt till vår i år?
    Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Nu väntar vi på snön och våra födelsedagar Lene! ;)
    Kram

    SvaraRadera