fredag 15 november 2013

Fredag!

Fredag, fredag, fredag..wwwwiiiii
Ja idag är det fredag och helgen närmar sig med stormsteg. Skönt!
Ikväll nalkas det kalas här hemma. Ska bli trevligt. Mycket förberedande är det men det har min kära familj fixat elegant. Jag har gjort lättare saker och dom har tagit det tyngre. Så nu är det inte så mycket kvar för mig att göra faktiskt. Jag kan ta det lugnt idag och hinner nog t.o.m vila lite. Nice!

Morgonrundan med Zeth är avklarad. Kallt och härligt väder. Ingen sol dock och det var bara 3 grader!!
Jag tycker nästan det ser ut som det är snömoln, men det tror jag faktiskt inte. Inte än..vänta lite till..

Igår blev J helt färdig med spegeln. Jag tycker den blev superfin. Vad tycker du?
Hoppas du får en härlig fredag.

Ha det gott
Lene







Spegeln blev som ny!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar