tisdag 1 oktober 2013

:( surt!

Ibland blir jag trött på att ha ont hela tiden. Det går inte en sekund utan att jag har mer eller mindre ont. Sedan i torsdags kväll har jag haft mer ont. Det börjar rätta till sig så sakteliga och träningen igår var ett stort plus, men den finns där ändå, smärtan, hela tiden. Nåja, livet går vidare och jag gör så gott jag kan av det jag har.Försöker hålla mitt humör uppe så gott det går. Och en minst en gång till denna veckan ska jag träna.

Idag blir det lite småplock här hemma. Jag har en massa papper jag måste få in i pärmar, plocka undan en del papper, ringa några samtal till försäkringsbolag m.m. Som sagt, lite småpill. Det behövs det med.

I söndags rensade vi rejält bland tomatplantorna. Tog bort en massa grenar som skymde tomaterna m.m och vi plockade bort en del tomater (vissa råkade brytas, så dom tog vi också bort). Dessa tomater tog vi in och lade på en bricka för att mogna i en fönsterkarm. Resultatet ser ni nedan. Vissa har mognat, andra inte.

Ha det gott
Lene



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar