torsdag 31 oktober 2013

Sicket smäck!

Ja, jag säger sicket smäck!
Jag är lite sur på kroppen för min smärta vill inte dra sig tillbaka och hålla sig på den nivå jag brukar ha den numera. Nåja, det tar väl lite längre tid denna gången gissar jag. Men skit är det.
Idag ska jag inte göra något annat än ta det lugnt. Eventuellt att jag kanske går ut en längre runda senare. Ska försöka få med mig El eftersom hon har lov. Det är ju alltid kul att gå med någon annan.
Igår blev det en stunds lätt träning, men det kändes inte alls bra. Förmodligen för att jag har så pass ont just nu. Men jag tränade iaf och det måste jag ju göra. Tanken är att nästa träningstillfälle blir på lördag förmiddag.
I helgen har vi inte bestämt någonting, vilket är bra, för jag behöver ta det lugnt. Det blir nog mycket mys i soffan tror jag.

Ha det gott
Lene



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar