onsdag 30 oktober 2013

Hemma!

Idag är jag lite sen med mitt inlägg, men det har sin lilla förklaring. Jag är hemma idag för jag har så ont i min rygg, axel, ljumske, armar, nacke...you name it. Detta skov sitter i ordentligt och vill inte släppa taget. Och just nu har det ökat och jag har mer ont än jag brukar. Men det är som det är och det är bara att leva med så länge detta härjar i min kropp. Jag får göra det bästa av det.
Promenaden med Zeth är precis avslutad. En härlig promenad i sakta mak med blåsten vinande runtomkring mig. Och solen hejandes på himlen. Härligt!!
Hur ont jag än har så blir jag glad när vädret hejar på mig.
Och hur ont jag än har så måste jag träna, annars blir jag snabbt så mycket sämre (sämre än jag är nu). Det har inte blivit någon träning än denna veckan så jag får se..det lutar åt att jag kör ett mycket lätt pass i eftermiddag. Jag har inte riktigt bestämt mig än men som sagt, jag måste träna ändå.

Ha det gott
Lene







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar