söndag 21 juli 2013

Min duktiga man!

Min man är så duktig! 
Han tycker det är kul att göra saker själv till hemmet och enligt mig är han riktigt duktig på det. Se bara denna "utefåtölj" han snickrat ihop själv, plus han har satt hjul och oljat in en EU-pall. Det sistnämnda kanske inte är så avancerat men fint blev det. 

Jag har faktiskt själv varit lite duktig om jag får skryta. 
Tidigare idag var jag ute på en PW (powerwalk) på knappt 5 km. Jag gick rätt snabbt, om man räknar mina mått mätt. Det var varmt och svettigt men superskönt. Mindre skönt att jag fick skoskav. Jag brukar normalt sett inte få det men de senaste gångerna har jag fått  det. Kanske för att det är så varmt, jag vet inte.  Inte så bra med tanke på hur mycket jag går i jobbet men det reder sig. Jag sätter på sporttejp (har ingen compeed hemma). I vilket fall så var det en härlig runda. Jag är så lycklig över att jag klarar att gå så pass långa rundor nu. 

Ha det gott
Lene

1 kommentar:

  1. Ser väldigt fint ut både fåtöljen och bordet. Kram Pernilla

    SvaraRadera