torsdag 11 juli 2013

Lugn dag?!

Idag är det torsdag och det enda jag har planerat är att jag ska iväg och träna.
Annars ska jag bara ta det lugnt och vila ryggen för den har jag ont i nu. Jag ska jobba hela helgen plus på måndag så det blir mycket framöver och därför måste jag ta det lugnt emellan. Det får nog bli ett par pass till på gymmet innan nästa vecka är över.
Solen skiner för fullt ute men det blåser en del. Det är inte så man fryser i alla fall och det är härligt. Det är inte direkt så man gärna ligger och solar i bikini, men om jag tar på mig en tröja när jag ska sätta mig ute på altanen så blir det perfekt. Alla väder är bra väder!

Min stackars make har jobbat över varje dag denna veckan. De har jättemycket att göra på jobb, men igår hade han förhoppningen att han skulle kunna komma hem i tid idag för igår kom dom ifatt. Hoppas, hoppas..
Det blir inte mycket kväll när han kommer hem vid 20.15 på kvällen. Han är dessutom jättetrött (förståeligt!) så han duschar, äter och är uppe en stund, sedan går han och lägger sig. Min stackars älskling. Men så blir det ibland och är det en kortare period klarar man det så det ska nog gå.

Morgonkaffet intas just nu, Zeth har fått sin runda. Alla är nöjda och glada. I varje fall i detta hushållet.

Ha det gott
Lene








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar