onsdag 10 juli 2013

Lilla söta vovvsen!

En blåsig, molnig dag har uppenbarat sig. Solen är i och för sig på väg att bryta igenom och jag hoppas den klarar det. Idag är jag ju ledig! hihi

Igår var jag och skulle vaccinera Zeth och fick ett lite tråkigt besked. Han har tydligen Katarak (jag tror inte det är rätt stavning och jag är inte ens säker på att det hette så), vilket innebär som vi människor har grå starr. Han har det dock bara på sitt högra öga, men han ser tydligen knappt på det ögat. Det är inget vi alls har märkt av. Han går inte mot saker mer, han är duktig på att fånga bollar m.m. Som det ser ut nu behövs det ingen operation eftersom det inte syns någonting alls på hans andra öga, men eventuellt kommer det behövas framöver. Vi får se.
Min stackars lille plutt. Han lider inte och har inte ont i alla fall, vilket är ett stort plus. Han mår trots allt bra.
Men han ser dåligt på det ögat den lille stackaren.
I vilket fall som helst så behöver han ju komma ut och promenera och det fick han för en stund sedan.

En spännande dag idag!
Min kära granne, Maria ska fota mig och det ska bli så spännande. Hon behöver öva och då frågar hon mig. Japp, modellen Lene..NOT! Men det ska bli superkul i vilket fall som. Hoppas jag fastnar på bilderna.

När fotosessionen är över ska jag och El åka till min syster för lite fika och snack. Mysigt..


Ha det gott
Lene



Min älskade vovve i lummig miljö

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar