tisdag 2 juli 2013

Idag gäller det!

Ja, idag gäller det!
El och jag ska iväg och klippa oss i eftermiddag och jag har bestämt mig för att klippa av luggen. Men gud vad löjligt att skriva det tänker du kanske, men jag har värnat om min lugg i många år. Jag älskar min långa lugg till det annars kortare håret. Men nu ska den ryka. Jag känner att det nog är dags att låta den falla under saxen. Blir det bra så får ni kanske fotobevis här senare ikväll. Om det skulle vara så att jag vill ha luggen tillbaka så är det ju bara att låta håret växa ut där igen, eller hur?
Man måste våga. Jag har tidigare haft jättekort hår, så vågar det vågar jag. Men trivs man med en sak, så hänger man gärna kvar med det. Jag tror människan är funtad på det sättet.

Igår kväll blev det en liten runda med stavarna. Jag kände i ryggen att jag nog behövde det. Egentligen hade jag bestämt mig för att göra det på förmiddagen, men jag hade så ont i ryggen då, så jag väntade till senare. Det var nog bra tror jag. Så på kvällen blev det några kilometer. Skönt!
Tanken är att jag ska träna på gymmet efter jobb imorgon och så blir det nog.
Idag fick jag nöja mig med någon kilometer på morgonrundan med Zeth. Än så länge, det är ju bara tidig förmiddag.
Det är riktigt skönt ute. Inte kallt alls, men molnen ligger tjocka på himlen. Det kanske spricker upp?
Jag önskar dig en härlig dag.

Ha det gott
Lene


Vackert!

Korna betar i lugn och ro

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar