tisdag 18 juni 2013

Varmt!

Idag är det varmt!
I varje fall än så länge. Man kan inte alltid lita på vädergudarna, men jag njuter i fulla drag när det är så härligt som det är just nu. Underbart!
Nu ska du inte tro att jag inte njuter av när det t.ex regnar också, för det vet du nog vid det här laget att jag gör.
Zeth, han ligger på altanen och njuter i solen. Så fort vi kom hem från morgonrundan ställde han sig vid altandörren och tyckte att jag skulle öppna den så han kunde gå ut och lägga sig. Och naturligtvis gjorde jag det.

Idag har jag inte något alls bestämt. Jo förresten, jag har bestämt att jag ska ut och gå en lång, rask runda. Själv, utan Zeth. Tar jag med honom blir det definitivt ingen rask runda. Nåja, rask med mina mått mätt.
Vi får se, man vet aldrig med mig. Jag kanske busar till det och hittar på något. Men jag tror det blir en lugn dag hemma idag. Jag har inbokat möten och annat de andra dagarna i veckan, så jag behöver denna dagen till lugn och ro.

En sak jag måste berätta är att idag är det 19 år sedan J och jag gifte oss!!
Jisses vart tar tiden vägen?! Min älskade make har varit min make i 19 år och jag älskar honom minst lika mycket nu som då. Nej, jag älskar honom mer, djupare. Precis som det ska vara!

Ha det gott
Lene


Vår "oas"

Vår klematis har börjat blomma

Zeth njuter för fullt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar