tisdag 11 juni 2013

Underbar tisdag!

Ja vad ska man säga?! 
Vilken underbar morgon. Efter nyss avslutad morgonrunda med Zeth så kan jag bara konstatera att vädret är underbart. Det blåser lite med det gör absolut ingenting. 
Tyvärr kan jag inte njuta av solen som jag skulle vilja men det får gå ändå. 
Om en stund ska jag köra El till Centralen, annars har jag inte mycket bokat mer än att jag ska hjälpa min väninna Eva i eftermiddag med att hämta hennes son Axel på skolan och köra honom hem. Han går i skolan en bra bit (långt att gå för en snart 11-åring) hemifrån och Eva är tvungen att jobba. Naturligtvis ställer jag upp om jag kan. 

Ha det gott
Lene


2 kommentarer:

  1. Jag har exakt samma väder här :) Då är det inte svårt att ta sig an dagen inte... njuter till fullo och hoppas det håller i sig länge detta underbara sommarväder :)
    Stor kram
    Jessica

    SvaraRadera
  2. Så fina bilder. Visst är det underbart väder ! Är glad att jag har ett jobb där jag kan vara ute mycket! Ha det bra Kram Pernilla

    SvaraRadera