måndag 24 juni 2013

Ny vecka!

Ny vecka, nya utmaningar. 
Dags att jobba igen. Förra veckan gick det så pass bra art jag ska prova öka upp mina timmar. Det känns riktigt bra. Hoppas nu bara att ryggen klarar det. Håll tummen för mig. 
När jag börjar så här tidigt går jag inte ut med Zeth på morgonen. Honom tar J. Men jag måste erkänna att det känns konstigt. Det är liksom en del av rutinen som försvinner. Nåja jag tar honom direkt efter jag kommer hem. 
Inatt kom El hem. Jag kan tänka mig att Zeth tyckte det var skönt. Ordningen är återställd. Jag får höra med henne när jag kommer hem hur hon haft det. Vi fick inte pratat så mycket med henne. Dels var hon trött och sen skulle jag upp tidigt. 
Som du kan se på bilden mognade inte mina jordgubbar till midsommar. Jag vet inte om det är för att vi har dem i kruka. Men det gör i vilket fall som inte något. Dom mognar ju så småningom och då ska vi njuta av dem. 

Ha det gott
Lene

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar