söndag 30 juni 2013

Mörkare!

Japp, söndag morgon och jag kan konstatera att det är något lite mörkare på morgonen. Kanske inte helt upplyftande tänker man men det är ju som det är och alla årstider har sin charm. Jag njuter av vilken som. 
Jag sitter och avnjuter mitt morgonkaffe tillsammans med min frukost; en tallrik havregrynsgröt med kanel, lite flytande honung och laktosfri mjölk. Det är en bra frukost när man som jag sen ska gå, gå och gå lite till. 
Sista passet för denna helgen sen är jag ledig ett par dagar. Det ska bli skönt. Träna och vila ryggen kommer stå på schemat dessa dagar. 
Gårdagens jobbpass gick över förväntan vilket jag är mycket, mycket glad över. Ont? Ja absolut men inte superont. Trött i benen men det är nog inte konstigt när jag kliver ut och in i bilen och sen går en himlans massa. 

Ha det gott
Lene

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar