onsdag 12 juni 2013

Mitt i veckan igen!

Ja jisses vad tiden flyger iväg.
Halva detta året har snart gått. Är det sant??!!
Hur man än vänder och vrider på det så är det onsdag denna dag och just idag har El skolavslutning. Därefter väntar sista sommarlovet för henne. Vemodigt tycker hon. Sommarlov är ju underbara.
T.o.m jag kan sakna sommarloven än i dag. Det tror jag faktiskt att alla människor gör mer eller mindre.
Men det är som det är och jag trivs med mitt liv. Man får ta det som det kommer.

Om någon timme kör jag El till skolan för sista skoldagen, därefter hem och gå en lång runda i lite saktare mak tror jag. Jag gissar att jag kommer att få hämta henne senare, så därefter kör vi och handlar lite.
Annars har jag nog bara planerat in att vattna gräsmattan och den vattnar ju sig själv liksom, bara att sätta fram vattenspridaren. Om jag hittar den i vårt enormt stökiga förråd. Det får nog bli ett höstprojekt att plocka iordning i förrådet. Japp, nu har jag bestämt det! Skönt! Då har vi något att göra en regnig dag hihi.

Men allra först mitt morgonkaffe.

Ha det gott
Lene



En fin onsdagmorgon

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar