måndag 17 juni 2013

Måndag!

Ny vecka, nya utmaningar!
Dessutom är det Midsommarvecka! På fredag är det midsommarafton! Har du bestämt vad du ska göra på midsommarafton?
Vädret har åtminstone "rättat till sig". Efter gårdagens regn behöver vi nog lite sol.. hihi.

Åååhh vad jag vill träna! Men jag har fortfarande ont i halsen och hostan kvarstår. Hostan är bättre, vilket jag tyvärr inte kan säga om det halsonda. Det har inte blivit värre, men inte bättre heller. Jag får kanske besöka farbror (eller "tant" i mitt fall) doktorn.
Jag känner av smärta i ryggen mer och mer för varje dag som går. Och jag är övertygad om att det är för att jag inte kunnat träna på två veckor p.g.a denna förbenade förkylning. Men jag har träningsförbud av min sjukgymnast så länge jag hostar så djupt som jag gör och så länge jag har ont i halsen.
Promenader är däremot helt ok och därför tänkte jag ta mina stavar och gå en runda om en stund. Mycket bra idé Lene!!
I eftermiddag blir det besök på Smärtteamet. Denna gången är det sjukgymnasten. Vi får väl se vad hon säger.
Jag måste erkänna att det känns lite konstigt nu när El inte är hemma. Hon smsade igår att dom kommit ner och allt är bra. Skönt! Nu har hon en hel vecka med kompisarna i Turkiet att bara njuta och ha det bra.

Ha det gott
Lene


Vad har han fått syn på?

Ännu en dag med vackert väder!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar