fredag 14 juni 2013

Fredag!

Fredag, fredag, fredag..wwwwiiiiii
En regnig fredag dessutom. Nåja, det är trevligt det med. Och det behövs lite regn.
Ja, då får vi se vad denna dagen har i sitt sköte för mig.
Jag ska börja med att besöka smärtteamet jag går till. Andra besöket och på måndag är det dags för det tredje. Därefter ska jag hem till en kär arbetskamrat och fika/prata lite. Mysigt!
Efter det har jag planerat att handla inför helgen, men sen..ja, sen firar jag fredag tror jag. En lugn sådan för vi har inte något bestämt faktiskt. Rätt skönt kan jag tycka. Vi har blivit rätt bra på att "boka in oss själva". Vilket innebär att vi inte bokar någonting mer än tid för oss själva. När jag har haft så stora problem med min rygg så har vi varit tvungna att göra så och det har vi fortsatt med. Det behövs faktiskt! Lite "egentid" bara J och jag. El är hemma till maten, sen pyser hon iväg och träffar kompisar, så henne ser man inte på hela kvällen.
Japp, så får det bli!
Ha en underbar fredag. Det ska jag ha!

Ha det gott
Lene


En något mulen och regnig morgon


2 kommentarer:

  1. Önskar dig också en underbar fredag!
    Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Det är bra att se till att få egentid. Efter en intensiv skolavslutnings dag sitter jag nu rmed virkningen redo. Ute blåser det hiskeliga . Ville först önska dig en trevlig helg och tack för dina snälla ord. Kram Eva

    SvaraRadera