torsdag 13 juni 2013

Äventyr!

En regnig och lite småblåsig dag som denna ska man göra inneaktiviteter.
Och det är precis vad jag och tjejerna och mamma ska göra idag! Nåja, delvis inneaktiviteter åtminstone.
En dag om året har vi alltid, sedan Em slutade 1:an (hon är idag 22 år!) varit på vad vi kallar Tjejdag i samband med att tjejerna slutat skolan för läsåret.
Jag tror vi kommer fortsätta med det även när El slutat skolan för vi tycker alla fyra det är en av höjdpunkterna på året. Det är så mysigt. Vi diskuterar och kommer överens alla fyra om vart vi ska åka och sen gör vi en heldag av det. Supermysigt.
Så idag bär det av till Helsingborg!
Vi har varit i Helsingborg de senaste 3 åren tror jag. Det är en mysig stad.
Men vi har även varit i Ystad ett par gånger, Köpenhamn och tivoli.
Så efter min morgonrunda med Zeth, sitter jag nu och dricker mitt kaffe och snart ska jag iväg och hämta upp Em. Om ca 1,5 timme kommer mamma och då kör vi.
Jag önskar dig, regnet till trots, en underbar dag.

Ha det gott
Lene



Funkiorna står fint

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar