tisdag 21 maj 2013

En ny dag!

Tisdag morgon.
Vad händer då?
Som vanligt började jag morgonen med en runda med Zeth. Hur skönt som helst ute även om inte solen är framme. Jag hörde på väderprognosen igår att det eventuellt skulle bli lite regn idag och det verkar ju faktiskt så. Nåja, det är härligt det med.
Planerna för idag är inte så många. Jag känner av min rygg rätt ordentligt idag så det blir till att ta det lite lugnt. Jag ska in och handla lite, men det är nog allt som är planerat tror jag. Hihi, tänkte på hur skönt det är att ha en helt oplanerad dag då och då. Det är lite vardagslyx det med tycker jag.
Det blir ju inte att sitta och sola idag men sitta ute kan jag ju ändå göra och det kommer jag säkert att göra någon gång under dagen.
När jag var ute med Zeth såg jag hur allting är så enormt grönt. Det är helt underbart!
T.o.m på kastanjeträden har blommorna slått ut. Visst är det härligt?!

Ha det gott
Lene






Kastanjeträden blommar!
 
 
 
 
 

 
 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar