lördag 4 maj 2013

Stavgång på kvällningen!

J är på klassträff ikväll. Det är 30 år sedan de gick ut högstadiet och det ska ju firas,det tycker jag med.
El är hos sin kompis och Zeth är hos storasyster Em och pojkvän M över natten.
Så jag är hemma själv.
Min huvudvärk är så mycket bättre så jag tänkte jag skulle ut och gå en runda. Det blev stavgång i knappt 30 minuter, vilket var helt underbart. Det blåser inte något, är hur lugnt och skönt som helst. Underbart!
Det är så härligt att vara ute och gå och du upptäcker så mycket. Som exempelvis att Magnolian är på väg att slå ut!
Nu ska jag sätta mig ner efter att jag duschat och titta lite på mina anteckningar från utbildningen. Renskriva lite tänkte jag.
En mysig lördagkväll önskar jag dig.

Ha det gott
Lene


Underbar vy när man kommer upp på "Kullabacken"

Magnolian är på väg att slå ut

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar