onsdag 8 maj 2013

Regn!

Näst sista dagen på utbildningen. Trött, ont i ryggen och armarna men det ska nog gå.
Jag vaknade av att det åskade. Åska och regn! Lite mysigt att ligga och lyssna på det. Så när jag gick ut med Zeth avtog regnet. Lite stänk här och där. När jag nu sitter och äter frukost börjar det regna igen. Vilken tajming!!
Vädret till trots är det jätteskönt ute.
Jag tänkte även jag ska klura lite på fotoutmaningen vänner emellan som denna veckan har temat "skyltar".
Senare ikväll kommer våra goda vänner Ingela och Thomas. Alltid lika trevligt.

Ha det gott
Lene



1 kommentar:

  1. Nog vänjer man sig snabbt vid att solen ska lysa och lite besviken blev jag
    allt när jag vaknade till moln och stark blåst! Ändå varmt i luften och
    vi gillar läget med bakdag!
    Kram
    Melodys matte

    SvaraRadera