fredag 17 maj 2013

Orörd fredag!

God morgon underbara, orörda fredag!
Varmt och skönt är det, men lite disigt. Inte helt klart. Men det gör inget. Det är underbart ändå tycker jag.
Idag har jag faktiskt inte mycket inbokat.
Morgonrundan med Zeth är avklarad och han skuttade och hoppade som värsta katten i högt gräs. Jag är helt övertygad om att han varit katt i ett av sina tidigare liv. Han är så enormt kattlik ibland. Allra helst när han leker med en leksak med ex.vis långa "ben". Då ligger han på rygg med leksaken mellan framtassarna och tuggar på den. Hihi han är så söt.

Morgonkaffet står på bordet och jag sitter och funderar på vad jag ska göra idag.
Kanske en längre promenad senare. Hm..vi får se.
ÅÅÅÅHHH vad underbart med en sådan här fredag!


Ha det gott
Lene





Min sötnos





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar