torsdag 30 maj 2013

Lugn dag!

Torsdag. Det får bli en rätt lugn dag för mig.
Jag ska iväg på ett möte med Em, annars blir det filbunke tror jag.

Morgonen började rätt bra faktiskt. 05.30 imorse vaknade J av att dörren gick igen. Då gick El ut med Zeth en lång runda. Hon kunde inte sova så hon tog en promenad. Vilket resulterade i att det inte blev någon runda för mig. Men det är lugnt. Jag tar den senare.
När hon kom tillbaka gick jag upp och duschade, satte på kaffe och hon gjorde scones. Vilken morgon va?! Underbart!
J tog en scones innan han körde till jobb sen satte vi oss och åt vår del. Mums! Det var jättegott!

Jag har varit ute på "ägorna" och tittat lite. Jag konstaterade att våra kryddor har växt till sig en hel del. Riktigt härligt! Vi har placerat dem i krukor och satt dem på den fina "trappan" J har snickrat ihop och som jag älskar supermycket. Den är så fin!


Ha det gott
Lene



 
 

El goda scones

"Trappan" som J har snickrat ihop. Superfin!


1 kommentar:

  1. Superfin trappa till växterna! Gissa vem som ska visa den för sin man nu!
    Hoppas han vill vara vara härmapa!
    Kram
    Melodys matte

    SvaraRadera